reklama

Slečna, ja Vám kúpim Mercedes!

Asi pred mesiacom sa mi stala podivuhodná vec. Jeden muž mi sľúbil, že mi kúpi Mercedes. Len tak, bez zvláštneho dôvodu a bez oočakávania protislužby. Odvtedy čakám a čakám a stále nič...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Spolu s kolegami z firmy som trávila pracovný deň na Donovaloch. Robili sme, ako už viackrát predtým, prezentačnú akciu lyží priamo na svahu. Sama veľmi nelyžujem a ani by som si to moc neužila, pretože väčšinu času postávam v našom stánku s mikrofónom v ruke a moderujem alebo odpovedám ľuďom na otázky. Prípadne sa medzitým zahrievam striedavo slivovicou a vareným vínom. Všetko bolo ako má byť, lyže sa požičiavali, ľudia sa pýtali a zahrievanie mi zároveň rozväzovalo jazyk. Keď tu kde sa vzal, tu sa vzal, podišiel ku mne ryšavý, trochu zarastený pán s kožušinovou čiapkou na hlave. Na prvý pohľad bolo zrejmé, že sa vymyká bežným záujemcom o naše produkty, pretože lyže v ten deň nemal a asi sa ani nechystal mať obuté. Nezmiatla ma ani jeho prvá otázka, aby som mu poradila, aké lyže potrebuje. Lebo vzápätí spustil inú pesničku... :“Slečna, čím by som Vám mohol urobiť radosť, čo Vám môžem kúpiť?“ Iba som naňho nechápavo pozerala, tak pokračoval: “Ja mám dnes dobrú náladu a chcem niekomu urobiť radosť. Preto vám kúpim, čo budete chcieť. Čo by Vás potešilo?“ Bolo niekoľko možností. Zvažovala som: buď je opitý alebo chce byť zaujímavý alebo je to len další chlap, ktorý sa potrebuje vyťahovať . „Neviete, čo s peniazmi?“, rozvinula som rozhovor. „Včera som vyhral dvestotisíc v Košiciach v kasíne, tak teraz chcem niekomu urobiť radosť. Tak čo by ste potrebovali?“ Pristúpila som na jeho hru a povedala som: „Súrne by som potrebovala auto. Stačila by mi najobyčajnejšia Fabia“ Tak toto nečakal, očividne bol sklamaný: „Vy ste taká skromná? Viete čo? Ja Vám kúpim Mercedes. Napíšte mi Vaše číslo telefónu!“, podával mi zápalkovú krabičku.V tejto chvíli k tým možnostiam pribudli ďalšie: buď je mafián alebo blázon. Najskôr to posledné. A ako to dopadlo? Dostal moju vizitku. Po naozaj krátkom zaváhaní, v ktorom som zvážila mieru rizika, jedno pre (už som predsa rozdala v živote veľa vizitiek) a jedno proti (väčšinou viem, že vizitku dávam normálnym ľuďom). Veď človek nikdy nevie! To by som si predsa neodpustila, keby som sa pripravila o Mercedes! Zatiaľ ma nikto neprišiel uniesť ani zabiť. Ani mi netelefonuje po nociach. Našťastie. Ale ani mi nepriviezol nový Mercedes. Ba ani Fabiu. Nepoznáte náhodou ryšavého pána s kožušinovou čiapkou, ktorý rozdáva autá na počkanie? Ak áno, odkážte mu, že stále čakám...

Eva Vlková

Eva Vlková

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa usmievam na svet. Stojí to za to. Zoznam autorových rubrík:  Moje malé príbehyPoéziaZamyslenieNezaradenéŠportNa cestáchKlub zdraviaSúkromnéOsobnosti

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu