reklama

Jednoducho milujem Egypt - fotky a spomienky II.

Nie som naivné dievčatko, čo s otvorenou pusou pozerá na exotickú krajinu a uverí všetkému čo vidí. Viem čosi o pozadí života a turizmu v Egypte. A aj mne idú niekedy na nervy tí vlezlí obchodníci, čo stále otravujú, aby ste si niečo kúpili. A mnoho iných vecí si uvedomujem. A možno vidím do toho ešte viac, ako by sa zdalo. Ale som už raz taká. Vo všetkom hľadám a nachádzam niečo pekné. Niečo, čo ma chytí za srdce, čo si budem navždy pamätať. A to smutné a nepríjemné sa snažím pochopiť, veď život má toľko farieb!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Aj v Egypte nachádzam to, čo je jedinečné a môjmu srdcu blízke. A preto Vám prinášam tieto fotky.

Plavba po Níle má svoje čaro. Zrazu ako by ste boli v inom svete. Namiesto piesku samá zeleň, palmy, voda, život. Každý deň prejdete kus sveta, kus histórie, ale večer sa vždy vrátite do zelenej oázy povodia Nílu, aby ste sa plavili ďalej.

Obrázok blogu

zátišie s člnom

Obrázok blogu

... a so zvieratami

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

... a všetko spolu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

západ slnka nad Nílom

Obrázok blogu

a na výletoch za históriou zase kus života súvisiaci s obživou

Obrázok blogu

miestne obchody sú fakt originálne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Baťa, ako ho nepoznáme

Obrázok blogu

odfotila som si aj bicykle (vtedy to bola profesionálna deformácia)

Obrázok blogu

všadeprítomné trhy

Obrázok blogu

... aj v takomto podaní

Obrázok blogu

a na záver tichý strážca lode

Obrázok blogu

a aspoň jedna netradičná fotka pyramídy

Obrázok blogu

A kľudne mi píšte ďalej, aký je ten Egypt hnusný a ľudia otravní a ako si nedovidím ďalej od nosa... aj tak ho mám rada.

Eva Vlková

Eva Vlková

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa usmievam na svet. Stojí to za to. Zoznam autorových rubrík:  Moje malé príbehyPoéziaZamyslenieNezaradenéŠportNa cestáchKlub zdraviaSúkromnéOsobnosti

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu