reklama

Modlitba

Mnohí tu vysvetlujú, prečo veria a prečo nie. Ja mám v tomto už dávno jasno. Táto téma je pre mňa jedna z tých intímnych, ale dnes chcem povedať práve toto. Hoci aj nahlas: Ďakujem Ti, Bože, za tento život. Že mám možnosť ho žiť, lebo je nádherný. Za to, že mám silu ho uniesť, hoci je neľahký. Lebo koľkokrát som spadla, toľkokrát som vstala. Ani o raz menej. Ďakujem za to, že keď ide do tuhého, nikdy ma v tom nenecháš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Ďakujem za bolesť, ktorou rastiem a robí zo mňa lepšieho človeka.Za lásku, ktorej sa mi dostáva a že som ju vôbec pozanala.Za všetky Tvoje dary. Za chlieb a za vodu, za slnko, za strechu nad hlavou, za prácu, ktorá nás živí. Ďakujem za to, čo viem dať iným.Za moje deti. Že ich môžem milovať a že napĺňajú môj život.Za zdravie v mojej rodine, vážim si ho už teraz, keď ho máme.Za všetkých dobrých ľudí okolo mňa, lebo vďaka nim sa usmievam.Ďakujem aj za tých ostatných, lebo aj tí majú svoje miesto pod slnkom.Ďakujem za poznanie, lebo už poznám pokoru. Cieľ i cestu.Ďakujem Ti, Bože, za tento deň. Za všetko, čo mi poskytol. Za úspechy i poučenia, ktoré mi priniesli jeho nezdary.A tak, ako každý deň, aj dnes želám všetkým ľuďom všetko dobré. Práve to, čo potrebujú.A našej matke Zemi pokoj, mier, lásku a dobrých ľudí.Amen.

Eva Vlková

Eva Vlková

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa usmievam na svet. Stojí to za to. Zoznam autorových rubrík:  Moje malé príbehyPoéziaZamyslenieNezaradenéŠportNa cestáchKlub zdraviaSúkromnéOsobnosti

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu