reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Vlková

Eva Vlková

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa usmievam na svet. Stojí to za to. Zoznam autorových rubrík:  Moje malé príbehyPoéziaZamyslenieNezaradenéŠportNa cestáchKlub zdraviaSúkromnéOsobnosti

reklama

Nezaradené

Vysočina - kresby

Eva Vlková

Vysočina - kresby

Ešte som si dovolila v súvislosti s predchádzajúcim článkom ukázať Vám ďalšie dve moje víkendové kresby. Dúfam, že s tým nikoho neobťažujem.

  • 12. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Autosalón trochu inak II.

Eva Vlková

Autosalón trochu inak II.

Ako som už spomínala v mojom prvom článku, práve som strávila pár dní na Autosalóne Bratislava, ako zástupca jedného z vystavovateľov. A tak som mala čas popri pracovných povinnostiach zamyslieť sa aj nad tým, čo bežný návštevník nevidí.

  • 21. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Autosalón trochu inak I.

Eva Vlková

Autosalón trochu inak I.

V prvom rade musím povedať, že hoci som už celé roky pravidelným aktívnym účastníkom výstavy Autosalón, pracujem v inej branži, ako sú automobily. Motorizmus nepatrí ani k mojím koníčkom, hoci ako dlhoročná vodička viem oceniť komfort jazdy. Ale priznám sa, že keď si na výstave pozerám autá, zaujíma ma skôr design, než úžitkové vlastnosti. Takže nechcem teraz písať o modeloch a technike, ale o inom.

  • 18. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu