reklama

Jednoducho milujem Egypt - fotky a spomienky I.

Nemôžem si pomôcť. V týchto horúcich dňoch, keď sa všetci sťažujú, že sa nedá dýchať, ani žiť, ja sa teším.  Aj ja sa potím vo svojej kancelárii bez klimatizácie, ale leto je pre mňa fantastické obdobie. Nádherný pocit je, že môžem mať stále holé nohy bez toho, aby mi bolo zima a chýbali mi ponožky. Toto mi pripomína čas v Egypte. Ale nie len tým mi Egypt učaroval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Viem, že dnes je bežné chodiť na dovolenku (aj) do Egypta. A hoci som si ho prešla krížom - krážom, nechcem Vás zaťažovať fotkami pamiatok, ktorých je všade na mraky. Ani fotkami pláží, či dobrého jedla, lebo tie tiež máte vo svojich fotoalbumoch všetci... Mňa vždy najviac zaujímajú a fascinujú ľudia a ich spôsob života. Preto si dnes zaspomínam a podelím sa s Vami o pár mojich srdcových fotiek (a situácií).

Ak ste boli čo i len na krátkom výjazde z hotela, nemohli ste si nevšimnúť ich skromné príbytky. Aj keď ani na tých najchudobnejších nechýbala satelitná anténa:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

v meste sú príbytky trochu iné, či lepšie, posúďťe:

Obrázok blogu
Obrázok blogu

v čase ramadánu nesmie chýbať výzdoba

Obrázok blogu

V Egypte je veľa chudoby, a preto im nezazlievam, že vedia byť otravní a vnucovať Vám svoj tovar, alebo čokoľvek iné. Nejako sa treba uživiť.

stačí vlastniť takéhoto malého krokodíla, fotky s turistami prinesú nejaké drobné...

Obrázok blogu

Títo obchodníci priplávajú k výletným lodiam a vyhadzujú na ne svoj tovar v igelitových vreckách. Môžete si ho vyskúšať a hodiť im ho naspäť. Alebo hodiť peniaze.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

tento muž každý deň na pláži rozlieva dovolenkárom známe a fantastické karkadé

Obrázok blogu

alabastrová dielňa je jednou z bežných bodov programu návštev

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

keby ste potrebovali povoz

Obrázok blogu

alebo takýto...

Obrázok blogu

aj telefónne búdky niekto musí umývať

Obrázok blogu

okná na výletných lodiach musia byť čisté

Obrázok blogu

a posledná - klasický údel obchodníkov

Obrázok blogu

Pokračovanie nabudúce...

Eva Vlková

Eva Vlková

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa usmievam na svet. Stojí to za to. Zoznam autorových rubrík:  Moje malé príbehyPoéziaZamyslenieNezaradenéŠportNa cestáchKlub zdraviaSúkromnéOsobnosti

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu