reklama

Hľadajú sa starí známi, alebo môj nesmelý návrat na blog

Je to podobné, ako keď sa po materskej dovolenke vrátite naspäť do práce, či do volejbalového kolektívu. Alebo prídete na stretnutie so spolužiakmi po ..tich rokoch. Nesmelo vkročíte, neurčito a skromne sa usmievate a čakáte, čo sa bude diať. Kto Vás spozná, či nespozná, kto Vás vystíska a komu zjavne ešte stále leziete na nervy... Pripravení na všetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Udialo sa veľa vecí od môjho posledného článku na blogu v januári 2006. Bola som veľmi, veľmi zaneprázdnená. Ale občas som si aj tak klikla na blog, aby som vedela, že ste ešte všetci tam... A priznám sa, občas som si klikla aj na môj blog, aby som vedela, že aj ja som ešte stále tam. Hoci dobre uschovaná niekde v archíve, mimo aktívneho života na blogu a samozrejme s vymazanou karmou. Už dávno sa mi cnelo. A dávno mi prichádzali témy, o ktorých sa dá písať. Len som dlho nenašla odvahu. A tak som si aj dnes klikla. Vždy ma to prekvapí, že som ešte stále tam. Moja stará fotka z prvého stretnutia blogerov a pod ňou stále štatút VIP. Nuž, ďakujem za trpezlivosť a pokúsim sa o návrat. Nie som žiadna superstar, ani celebrita, a nečakám slavobránu. Len úprimne dúfam, že Vám opäť budem vedieť priniesť niečo zaujímavé. Začala som sa totiž aktívne venovať oblasti, ktorá môže osloviť veľa ľudí. Takže srdečne zdravím všetkých starých známych, ktorí si ešte spomenú, ale aj všetkých ostatných, ktorí sa tu nejakou náhodou vyskytli.

Eva Vlková

Eva Vlková

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa usmievam na svet. Stojí to za to. Zoznam autorových rubrík:  Moje malé príbehyPoéziaZamyslenieNezaradenéŠportNa cestáchKlub zdraviaSúkromnéOsobnosti

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu